Latest Release:

• Downloads: 268
  • Completions: 12

About This Cartridge

Dalsi ze serie Prahou na kole.

Starting Location

None specified

Recent Cartridge Logs:

Groundspeak Premium Member Sun-Man played it on 7/19/2022

Rating: 4 stars

Jako nadseny cyklista, ktereho bavi jakekoliv dalkove kesky, at uz pesi nebo cyklo, pro me byla tato kes proste MUST a jen otazka casu, nez se na ni vydam. Minuly tyden jsem mel pracovne dost hekticky, nadelal jsem si spoustu prescasu a dnes se naskytla idealni prilezitost vybrat si volnejsi odpoledne a vyrazit na kolo. Prestoze bylo vedro, vabeni cyklovyletu prevazilo a bylo jen otazkou kam se vydat. Nechtelo se mi jet jen tak, po rannim treninku jsem se chtel spis jen projet a vycistit si hlavu. Kouknul jsem proto na svuj bookmark prazskych kesi, ktere mam v planu a tahle mi hned padla do oka. Po obede jsem se tedy vydal metrem na Stodulky a vzhuru projet Prahu. Obaval jsem se dvou veci: 1) zda mi vydrzi baterka v telefonu a 2) zda se podari cele wherigo odehrat na iPhonu, se kterym nemam s wigi nejlepsi zkusenosti... Nastesti obe tyto obavy se ukazaly jako liche a vse fungovalo naprosto bez problemu. Jenom ja jsem bud naprosto slepy a nebo neumim pocitat, ale s nekterymi indiciemi jsem mel problem. Nastesti je Mira nejen dostupny, ale i si pamatuje z hlavy vsechny indicie a byl ochotny poradit jako pritel na telefonu (timto dekuju). Projizdka byla naprosto super, jsem rad, ze jsem dal na radu autora a nevzal jsem si silnicku, ale jel jsem to na MTB. Ani vedro nebylo nijak hrozne, nastesti jede clovek casto lesem nebo ve stinu. Jelikoz jsem ze samotneho vychodu Prahy, byl jsem celou dobu zvedavy, kam me kes (finalka) zavede. A musim rici, ze konec je super, mile me potesil. Jako dalsi bonus beru, ze jsem cestou mohl zjistit par indicii ke kesi Prazska nadrazi, kterou chci dlouhodobe odlovit. Miro, diky za super kes a za prilezitost stravit dnesni odpoledne sportovne! Sun-Man

Groundspeak Premium Member penkavky played it on 11/30/2021

Rating: 5 stars

Díky za prima wherigo... tohle nebylo na jeden zátah :-)
Více na GC.com

Groundspeak Premium Member mezikk played it on 4/1/2021

Rating: 4 stars

Odloveno behem popracovni projizdky, ale nez jsem kes nasel, dva dny na wigu mi to vzalo. Zacal jsem v nedeli, a samozrejme, kdyz jsem jel s vetrem v zadech a kochal se, obcas jsem zapomnel pocitat. Doufal jsem tedy, ze jsem toho moc neprehledl a diky pomuckam, ze cislo je takove a makove, mi pomohlo se ve finale i trefit. Kazdopadne cesta probihala dobre, ale v Libusi jsem jednu zastavku prejel a pak uz jsem cestu ztratil uplne, byt jsem tusil, kterym smerem se bude ubirat. Dojel jsem domu a ve stredu pokracoval z Libuse. Tentokrat jsem zonu neprejel a pokracoval cestou az do finalove zony. Dost me prekvapilo, jak je to vlastne dlouhe. Protoze jsem si ale nebyl jist v cislech, a uz zacinalo byt sero, jel jsem domu. Dneska po praci jsem si vyjel do Dubce a pak jsem si rikal, ze zkusim vypoctene souradnice wiga. Usmev se mi objevil na tvari, kdyz jsem kes nalezl. Diky za pekne dlouhou cestu, slapat to pesky by se mi nechtelo. Diky.

Groundspeak Regular Member R.B.T. played it on 3/13/2021

Rating: 5 stars

I pěšky to bylo super. :-)

R.B.T.

Groundspeak Premium Member Benjo5 played it on 12/15/2020

(FTF) 16:41
Publikace mě zaujala, a tak po FTF ne jihoseverní sestřičce č. 1 mi to tedy nedalo ani teď tady. Ráno jsem si dal budíka na devátou, rychle vyřídit pracovní věci a v deset jsem už byl v půjčovně kol. Dali mi takovou celkem plečku, zpočátku trochu rachtala, jednou mi vypadlo z úchytu zadní kolo, ale jinak účel splnila. :-)
Ze Stodůlek vyrážím v 11:20, při úvodním sjezdu jsem myslel, že mi asi umrznou uši, ale pak už to bylo v údolí v pohodě. Úsek Dalejským a Prokopským údolím jsem si moc užil, vždy se sem rád vracím.
Zásek přišel za Barrandovským mostem, kde se A2 dělí a je značena paralelně po dvou douběžných cestách. Já se držel instrukcí a na tom rozdvojení jel podle značení, které mě navedlo na tu nesprávnou, takže jsem zónu přejel až tam, kde se obě trasy zase spojují. Tak tedy helpline, návrat zpět, bylo to zajížďka jen 5 km a už jsem mohl pokračovat opět po trase.
Druhý a poslední zmatek nastal u Milíčáku, kde jsem omylem v telefonu přehodil nahoru jinou aplikaci, tak jsem zónu přejel a musel se vracet. I zde tedy nakonec po troše bádání, kolik značek už nepočítat, jsem se opět chytil a mohl pokračovat.
Zbytek cesty pěknými scenériemi už byl celkem v pohodě až do konce. To jsem ocenil, protože už se začínalo pomalu stmívat, pak tedy v cíli výpočet souřadnic a mohl jsem si dojet pro keš. Ta pak po několika minutách už za tmy nalezena, počkal tu na mě prázdný logbook, tak jsem mohl v 16:41 zalogovat na první stránku.
Díky tedy za fajn celodenní wherigo, za jeho přípravu a hlavně i za konzultace, bez kterých bych to sám asi nedal. U hodnot B i C by se hodilo pro jistotu přidat, zda je sudé/liché a asi nějak doladit ten Braník. Ale jinak vše šlapalo dobře a užil jsem si to. Diky tedy za přípravu dlouhé wherigo hry a do začátku posílám modrý bodík. ;-)