Latest Release:

• Last Updated: 9/21/2014 3:11 AM
  • Downloads: 181
  • Completions: 20

Tohle wherigo ma za cil projizdku a to tentokrat na kole po lesnich cestach. Cestu si muzete vybrat sami a po kazdy staci do jet jen do zony a pak pokracovat dal.

About This Cartridge

Tohle wherigo ma za cil projizdku a to tentokrat na kole po lesnich cestach. Cestu si muzete vybrat sami staci pokazdy dojet do zony, kterou urcuji zobrazene souradnice, kde dostanete dalsi souradnice zony. Z wheriga se muzete vypnout ale nezapomente si hru ulozit nebo si opsat souradnice a pak je pouzit v obnove(najdete v inventari).
TRASA NENI VHODNA PRO SILNICNI KOLA!!!
POZOR HRA SE SAMA NEUKLADA!!!

Starting Location

Vychozi souradnice slouzi k zaparkovani auta a presednuti na kolo.

Recent Cartridge Logs:

Groundspeak Premium Member Petr_Ranger played it on 9/15/2016

Rating: 5 stars

Odloveno a moc pěkné. Těším se na další.

Groundspeak Premium Member jkalabek played it on 9/15/2016

Rating: 5 stars

S Petrem jsme se dohodli v úterý, když jsme udělali Rehabilitační - Soutok, že ve čtvrtek zajedeme sem, abychom to stihli do archivace. Včera večer trošku zlobilo ztažení cartridge, ale dnes brzy ráno bylo všechno v pořádku a tak v 07:15 hod vyrážíme od Vyškova na sever.
Co říci? Perfektní projížďka, i když bylo těch kopců dost. A v jednom místě jsem šel i ze sedla a z bajku - a dal to po svých.
I tak to ovšem musím hodnotit velice kladně.
Díky Geojezdče za perfektní práci - cartridge šlapala bezvadně.
Jiří - BGK

Groundspeak Premium Member BIGJHS played it on 7/6/2015

Rating: 4 stars

U první verze Projížďky jsem brblal kvůli zvolené trase , tady ji zase musím velmi pochválit . Opravdu parádní projížďka vedená většinou lesem, takže se WIGO dalo bez problémů absolvovat i v tom pekelném pondělním vedru . Cesty, kterými vede první část trasy, jsem znal z předchozích geocyklovyjížděk , naopak v druhé polovině trasy jsem objevil pěkné nové úseky, které určitě využiji při dalších jízdách . Celkově se mi tato keška moc líbila , i finálka nalezena bez komplikací . Projel jsem se řádně - celkově jsem ujel 53 km s převýšením 1.040 m . Děkuji .
IN/OUT: 2 x CWG

Groundspeak Regular Member Poli 01 played it on 6/6/2015

Rating: 2 stars

Log bych rozdělil na dvě části.

Pozitivní: výběr trati se snaží maximálně obcházet silnice, to mě hodně potěšilo, vypotil jsem kýbl potu, najel v naprostém klidu a pohodě 45 km a maximálně si užil ticha, chvílí klidu u rybníku a zastávky v lese. Odlovil jedno wigo, snad už s číslem čtyřicet ...

Negativní: nevyužítý potenciál wiga, popis trasy pro místní naprosto v pohodě, pro ostatní trochu nutnost vzít druhou navigaci a zadat si cíl, nebo ve wigu honit šipku, která stojí úplně za ho.... Škoda, ke každé stage mohl být výřez z mapy s trasou mapy. Pár chyb v popisech a jedna chyba, která opravdu praští " odemykací kód" s "i". Obě projížďky mám za sebou, u té druhé mám pocit, že je trochu šitá horkou jehlou

Přesto jsem dnes spokojen, jel jsem na jednu krabku a tu jsem dal, přežil jsem i v dnešním vedru a hlavně si to užil.

Díky

Groundspeak Premium Member mravec.p played it on 5/9/2015

Rating: 3 stars

Projeto a odehráno společně s mimb při cyklovýletě po okolí.